Pomoc techniczna
W przypadku jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Systemu diagnostykę należy rozpocząć od sprawdzenia:
- czy połączenie z internetem jest stabilne i wydajne (test szybkości łącza internetowego)
- czy jest zainstalowany podpis elektroniczny oraz jego certyfikaty nadrzędne: certyfikat Narodowego Centrum Certyfikacji oraz certyfikat właściwego urzędu certyfikacji (w zależności od dostawcy podpisu elektronicznego będą to zaświadczenia nr: 24, 25, 28, 31, 32 lub 34)
- czy aplikacja do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego appRejnetSign funkcjonuje poprawnie (zakładka LOGOWANIE, klawisz DIAGNOSTYKA)
i ewentualnie skonsultować się ze swoim informatykiem.
W pozostałych wypadkach można korzystać z infolinii technicznej Systemu:
telefon: 32 328 82 17, 55 555 00 30 (w dni robocze w godz. 8:00-16:00)
e-mail: serwis@rejnet.pl
Test szybkości łącza internetowego