Elektroniczny Portal Obsługi Notariuszy

KONTAKT: pomoc techniczna

W przypadku jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Systemu diagnostykę należy rozpocząć od sprawdzenia:

  • czy połączenie z internetem jest stabilne i wydajne (test szybkości łącza internetowego)
  • czy jest zainstalowany podpis elektroniczny oraz jego certyfikaty nadrzędne: certyfikat Narodowego Centrum Certyfikacji oraz certyfikat właściwego urzędu certyfikacji (w zależności od dostawcy podpisu elektronicznego będą to zaświadczenia nr: 24, 25, 28, 31, 32 lub 34)
  • czy aplikacja do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego appRejnetSign funkcjonuje poprawnie (zakładka LOGOWANIE, klawisz DIAGNOSTYKA)
i ewentualnie skonsultować się ze swoim informatykiem.

W pozostałych wypadkach można korzystać z infolinii technicznej Systemu:
telefon: 32 328 82 17 (w dni robocze w godz. 8:00-16:00)
e-mail: serwis@rejnet.pl
Test szybkości łącza internetowego
Elektroniczny Portal Obsługi Notariuszy. Copyright: RejNET @2019
Używamy plików cookies.
X
Witryna internetowa używa plików cookies i podobnych technologii w celu świadczenia usług. Jeżeli ustawienia przeglądarki nie zostaną zmienione, pliki cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.
Opracowanie RejNET.